הליכוד: אייל ינון בניגוד עניינים חמור; היועמ"ש: "אינו עד מהותי"

איתי גדסי No Comments on הליכוד: אייל ינון בניגוד עניינים חמור; היועמ"ש: "אינו עד מהותי"

בליכוד מאשימים בחריפות את היועמ"ש של הכנסת עו"ד אייל ינון בניגוד עניינים חמור מול ראש הממשלה, לאור עבודותו של אישתו בתיק כנגד ראש הממשלה והוא עצמו כעד תביעה כנגד נתניהו. היועמ"ש בתגובה: "העדות אינה מהותית"

ניגוד עניינים. אייל ינון צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הליכוד תקפו היום (חמישי) את היועמ"ש של הכנסת עו"ד אייל ינון לאחר שנחשף כי הוא נמצר בניגוד עניינים מול ראש הממשלה ואסור לו על פי ההסכם לדון בעניינים הקשורים לראש הממשלה.

בליכוד טוענים, אחרי שהתברר שבת זוגו של אייל ינון הייתה ממגישי כתבי האישום נגד רה״מ, עכשיו מתברר שיועמ"ש הכנסת הוא עד תביעה בתיקי נתניהו. אייל ינון ובת זוגו נמצאים בניגוד עניינים חמור שמחייב אותם לפסול עצמם מיידית מטיפול בענייני ראש הממשלה נתניהו.

אנו דורשים תשובות מיידיות: מאייל ינון – מדוע לא פסלת את עצמך מטיפול בבקשת החסינות בהיותך עד תביעה נגד רה״מ ולאור העובדה שבת זוגך תובעת בכירה בתיקי נתניהו?

מעמית מררי – מדוע לא פסלת את עצמך מטיפול בתיקי נתניהו לאור העובדה שבן זוגך הוא עד מטעם התביעה?

האם אתם באמת מצפים מהציבור להאמין שמעולם לא דיברתם על תיקי נתניהו כפי שהצהיר היועמ"ש לכנסת?

הולך ומתברר שכל התהליך בכנסת פסול ומזוהם כחלק מהקמפיין של מפלגת כחול-לבן ״רק לא ביבי". הליכוד מצפה לתשובתכם מיידית. נאמר בהודעה.

בתגובה ענה היועמ"ש אביחי מנדלבליט בתשובה לטענות הקשות בליכוד: "בהמשך לפניות בנושא נבקש להבהיר כי שמו של היועץ המשפטי של כנסת ישראל, עו"ד איל ינון, נכלל ברשימת עדי התביעה בכתב האישום בעניינו של ראש הממשלה לנוכח העובדה שבתיק החקירה קיים מיזכר תרשומת אודות שיחה שהתקיימה איתו בנוגע לסדרי עבודת הכנסת בשגרה.

מובן כי אין מדובר בעדות מהותית לתיקים, וממילא לא היה בדבר כדי למנוע בדרך כלשהי את מעורבותה של עו"ד עמית מררי מטיפול בנושא".



0 תגובות